Onze levensstijl verandert en daardoor ook onze noden. De consument is bewuster bezig met wat hij eet en hoeveel hij beweegt. Daarom hechten wij bij Mars Belgium veel belang aan het informeren van de consumenten over onze chocoladeproducten. Want genieten van kwalitatieve chocoladeproducten ligt aan de oorsprong van dit familiebedrijf.

Om dit te realiseren ontwikkelden we wereldwijd een nutritioneel beleid en engageren we ons de consument zo goed mogelijk te informeren (informatie), onze bestaande producten te optimaliseren (renovatie) en nieuwe producten te ontwikkelen (innovatie).

Deze website valt onder de pijler “informatie” en informeert in alle transparantie over al onze chocoladeproducten, hoe de categorie zoetwaren een plaats inneemt in een evenwichtige en prettige levensstijl en hoe regelmatig bewegen een essentieel onderdeel uitmaakt van het dagelijks leven.

Wij hopen dat je op deze website een antwoord zal vinden op de vraag “hoeveel zoet is goed”… voor mezelf en voor het hele gezin.